Inschrijfformulier
Contact

Informatie standhouders

Beste standhouders,

We zijn druk met de voorbereidingen voor de editie 2019.

Onlangs is de site aangepast en is inschrijven mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Organisatieteam Senioren Beurs Breda

 

Huisregels

  • Inschrijven kan alleen via het inschrijfformulier op deze website. We accepteren geen inschrijvingen via e-mail of telefoon.
  • Voor de Senioren Beurs Breda beurs gelden een aantal afspraken. Met het inschrijven voor de beurs verklaart u akkoord te gaan met de volgende Regels:

Regels voor standhouders

Aanmelden en betaling

  • Beurs deelname kost € 295,- Ex. Btw (std. vloeroppervlakte 9 m2). Inclusief een kraam met luifel voorzien van licht en stroompunt (gebruik van eigen stroomkabels niet toegestaan).
  • Beurs deelname zonder kraam kost € 275,- Ex. Btw (std. vloeroppervlakte 9 m2). Inclusief stroompunt.
  • Uitbreiding vloeroppervlak per 3 m2 kost € 90,- Ex. Btw.                         
  • Er is een keuze uit 2 kraam afmetingen. Afmeting kraam: 2 meter bij 80 cm of 3 meter bij 80 cm.
  • Aanmelden kan alleen via deze website. Hierna ontvangt u een bevestiging per mail.
  • Inschrijfformulieren dienen vóór 01 juli 2019 binnen te zijn.
  • Om te voorkomen dat er teveel soortgelijke standhouders op de beurs staan behoudt de organisatie zich het recht om de inschrijving te weigeren. 

Kramen en eigen stands

  • De organisatie zorgt voor sfeerverlichting boven uw kraam
  • De standhouders voorzien de stands zelf van aankleding. Ook voor stoelen moeten u zelf zorgen.
  • De standhouder kan ook extra grondoppervlakte huren voor een eigen stand of productpresentatie. In verband met voorschriften van de brandweer behoudt de organisatie het recht brandbaar expositiemateriaal te weigeren. 

Opbouw en einde beurs

  • Deelnemers met grote stands en materialen kunnen tussen 18:00 - 20:00 uur op de avond voorafgaand aan de beursdag de stand opbouwen/inrichten.
  • Kleinere stands/kramen kunnen ook op de beursdag zelf ingericht worden tussen 7.30 uur en 9.30 uur.
  • Aanvoer van goederen kan alleen via de hoofdingang van de Grote Kerk (Kerkplein)
  • De auto dient na uitladen van de materialen meteen verplaatst te worden.       Tip: als u veel materialen hebt, zorg dan voor een steekkarretje.
  • Opruimen dient tussen 16.00 en 18.00 uur te gebeuren, na het einde van de beurs. Eerder opruimen is niet toegestaan.
  • U dient zelf uw overgebleven folders, afval e.d. op te ruimen. Anders zijn wij helaas genoodzaakt om een rekening te sturen voor het afvoeren van het door u achter gelaten afval.

 

 

Betaling en kosten annuleren

Betaling dient uiterlijk te geschieden 30 dagen na inschrijving.

• Annuleren tot 4 weken voor aanvang: restitutie gehele bedrag
• Annuleren tot 3 weken voor aanvang: restitutie 50% van het bedrag
• Annuleren tot 2 weken voor aanvang: restitutie 25% van het bedrag
• Annuleren tot 1 week voor aanvang: geen restitutie

Playground CMS, Essence Business Support